Wilk


Dziś zrobiliśmy mały eksperyment. Umówiłam się z chłopcami, że malujemy farbami miejsce dla WILKA. Takie w którym będzie się czuł jak w domu.



Do wykonania pracy użyliśmy:
  • kartki,
  • farby,
  • szablon wilka – znaleziony w internecie TU
  • pastele,
  • nożyczki,
  • klej.







Na kartce każdy namalował swoją wersję odpowiedniego miejsca dla wilka. Karol namalował jedno drzewo, jeziorko i pagórek na którym nasz wilk staje i wyje do księżyca. Franio namalował las w nocy i kolorowego wilka bo jak nam tłumaczył takie podobno istnieją (jego tłumaczenie w zasadzie mnie przekonały do istnienia pomarańczowo zielonego wilka);) Ja chyba najbardziej banalnie zrobiłam zwykłe tło wałkiem malarskim, domalowałam drzewa i nakleiłam wilka który stoi i w dodatku jest klasycznie szary...żeby nie było tak nudno zaszalałam i domalowałam grzyby ;)

Karol:





Franio:






Ja:




Bardzo spodobała nam się taka forma pracy. Jedno hasło, te same elementy...a 3 różne prace. Z pewnością będziemy teraz się tak częściej bawić. Frajda nieziemska!