Pokochaj mnie - Babaryba


WydawnictwoBabaryba w swojej ofercie ma nowość „Pokochaj mnie” autorstwa Ramadier & Bourgeau.


To niezwykle prosta w treść książka, z tekturowymi stornami i barwami ciemno różowymi. Przez książkę podążamy z małą myszką. Dowiadujemy się, że książka jest smutna. Mamy tu różne miny książki, różne emocje. Świetny wstęp do rozmów o emocjach i uczuciach. Dziecko ma tu też zadania, taka interaktywna forma. Może przytulić, pocałować książkę czy zrobić jej laurkę. Bo...książka tak naprawdę się zakochała!




Dla nas książka stała się początkiem do rozmów o szanowaniu książki. Karol nigdy nie miał z tym problemu. Odkąd pamiętam zawsze lubił książki i zawsze traktował je z należytym szacunkiem. Nie zniszczył żadnej książki. Franek z książkami ma bardzo różnie, ale ostatnio kiepsko. Nawet nie chce słuchać jak mu czytam. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu tę książkę potraktował niemal jak maskotkę. Wysłuchał, dokładnie wypełniał zadania, namalował laurkę...tulił i zasnął z nią. Następnego dnia zabrał z półki książkę o samochodach i poprosił aby mu przeczytać. Babci opowiadał, ze będzie teraz czytał książki bo ma taką, która go kocha i chce jej sprawiać przyjemność. Mam nadzieję, ze coś się tu ruszy w tej kwestii i będzie razem z nami spędzał wieczory z nosem w książce. Póki co...chodzi cały czas z książką ”Pokochaj mnie”.

Znacie taką historię, że książka zakochała się w czytelniku? Nie to sięgnijcie po tę pozycję.