Fotoksiążka - NASZ-ALBUM



Stało się, wakacje 2018 dobiegły końca. Pozostają nam jedynie wspomnienia. Dla nas były to wyjątkowe wakacje. Dawno tak górsko się nie wyżyliśmy. Było aktywnie, pięknie, widokowo i niezwykle wesoło. Góry dają wielką satysfakcję z ich zdobywania, uczą pokory i szacunku. Z naszych wędrówek mamy mnóstwo zdjęć. Aby zatrzymać te chwile z sobą na dłużej od pewnego czasu jestem wierna fotoksiążkom. Jest to doskonała forma na gromadzenie wspomnień. Często klasyczne wywoływanie zdjęć nam nie wychodziło, obiecywaliśmy sobie, wybieraliśmy i najczęściej na tym się kończyło. Odkąd odkryłam, że fotoksiążki są prostą formą na piękne albumy nie muszę nigdzie chodzić, i wszystko załatwiam przez internet. Naszym odkryciem już przy tworzeniu albumy z ukochanej Jury była firma NASZ-ALBUM. Z książki byłam zadowolona, zatem nasz wakacyjny album również postanowiłam stworzyć w tej właśnie firmie.


Ze strony nasz-abum należy zainstalować program do tworzenia fotoksiążki. Jest on niezwykle prosty w obsłudze. Na początku musimy określić jaki rodzaj albumu chcemy mieć, ile stron i jaki format. Od tego zależy jego cena. Zachęcam do wyboru albumów w twardej oprawie. Skoro to ma być pamiątka na lata warto o tym pamiętać już na tym etapie. Nasz album jest z modułu standardowego w formacie A4 w twardej oprawie z białymi kartkami na okładce oraz matowymi stronami.





Po wybraniu rodzaju albumu, mamy do wyboru szablony. Ja wybrałam samodzielne tworzenie, bo lubię mieć różne strony, różne tła...jednak jest to kwestia gustu i fajnie, że mamy tu różne możliwości. Dobrze jest wcześniej przygotować sobie folder ze zdjęciami co przyspieszy nasze tworzenie. Możemy podpisywać zdjęcia, tworzyć teksty do strony. Mamy tu wiele możliwości dzięki którym, każdy stworzy swoją niepowtarzalną książkę. Po zrobieniu albumu wysyłamy go na serwer. Następnie mamy informację o formie płatności. Wszystko jasno i przejrzyście podane. Po zamówieniu i zapłacie dostajemy błyskawicznie naszą fotoksiążkę. Jak wspomniałam to nasza druga książka z tej firmy. Pierwszą po zapłacie w poniedziałek otrzymaliśmy w środę, teraz zamówiłam książkę we wtorek, a w czwartek już się nią cieszyliśmy. Jeśli zależy Wam na czasie to gorąco polecam! Firma jest tu niezawodna!





Jakość produktu jest na wysokim poziomie. Zdjęcia drukowane są bardzo ładnie, nie ma kolorystycznych przekłamań. Barwy są nasycone i wiernie oddają, te ze zdjęć z komputera. Śmiało można powiedzieć, że jest to produkt wysokiej jakości. Twarda oprawa i mój ukochany kredowy papier nadają dodatkowo charakteru temu albumowi.

Warto tu dodać, że firma oferuje także kalendarze plakaty, notesy, planery i dyplomy. Całą ofertę znajdziecie TU.

Czy polecam? Jak najbardziej! Mamy dwa albumy wykonane w tej firmie z obu jesteśmy zadowoleni. Jakość, szybkość druku i profesjonalna obsługa, a do tego przystępne ceny. Czego chcieć więcej?

                                                     nasz-album.pl