„Dr Dolittle i jego zwierzęta” - Biblioteka Akustyczna

Jako dziecko uwielbiałam wieczory, kiedy mama lub tata włączali bajki na rzutniku. Choć mogłam oglądać bajki w telewizji, ja lubiłam te z rzutnika. Rzutnik mamy do tej pory i czasami z chłopakami robimy sobie seanse filmowe. Co prawda nasza kolekcja już sporo się przerzedziła, klisze poniszczyły, pogubiły…ale jest kilka bajek, które można z powodzeniem oglądać! Jedną z takich pozycji jest „Doktor Dolittle i jego zwierzęta” autorstwa Hugh Lofting. Nie wiem czy jest ktoś, kto nie zna tej niesamowitej historii? Jako dziecko uwielbiałam oglądać przygody sympatycznego doktorka. Dużo podróżujemy i już nie raz pisałam, że uwielbiamy audiobooki. Wszystkie, które mieliśmy do tej pory są już przesłuchane co najmniej 3 razy, zatem zaczęłam poszukiwania nowości do samochodu….i trafiłam na  audiobook w Bibliotece Akustycznej „Dr Dolittle i jego zwierzęta”. No i nie było opcji! Musieliśmy go mieć! 



Historia Doktora Dolittle to piękna opowieść o szacunku, empatii, miłości, szlachetności, odwadze. Nasz bohater może z powodzeniem mieć miano superbohatera. Ratuje zwierzęta z wielu opresji. Jego diagnozy są trafne, bowiem ma specjalny dar – rozumie język zwierząt. Żyje skromnie w miasteczku Puddleby i leczy tam zwierzęta z całego świata…do czasu, kiedy wyrusza do Afryki. Pamiętacie może papugę Polinezję? Oj zabawne stworzenie…dla mnie to wspaniała podróż do dzieciństwa, dla chłopców wciągająca historia o genialnym doktorze! 





Audiobook jest na nośniku CD w formacie MP3. Przeznaczony jest dla dzieci 4+. Jak wiecie zapewne, jest to obecnie lektura szkolna w nauczaniu początkowym.


Historię Doktora Johna czyta nam Stanisław Biczysko. Czas nagrania to 3 godziny i 22 minuty. To ponad 3 godziny niesamowitej przygody. Lektor wspaniale moduluje głosem, wprowadza nastrój, fajną atmosferę. Bardzo dobre nagranie. Dodatkowo jakość jest bardzo wysoka. Przyjemnie się go słucha, nic nam nie trzeszczy, nie przerywa. 


Co tu dużo pisać, polecam! Polecam gorąco!