Orzeł z osikowych płatków


Żeby nie było, Franio też się przygotowuje do 11 listopada. W przedszkolu bardzo prężnie działają (uwielbiam nasze przedszkole), ale i my w domu postanowiliśmy conieco stworzyć z okazji tej okrągłej rocznicy. Zaproponowałam Franiowi stworzenie godła. 


Do jego zrobienia wykorzystaliśmy:
  • szablon orła, który pobrałam TU,
  • Osikowe płatki z Osikowej Doliny,
  • klej magik,
  • klej w sztyfcie,
  • złotą kredkę,
  • czerwona kartka,
  • ruchome oczko,
  • złota pianka pvc,
  • nożyczki.







Wycięłam Franiowi szablon orła, a on go nakleił na czerwoną kartkę. Franio dokleił złotą koronę, którą wycięłam mu z pianki pvc. Następnie przy użyciu kleju magik Franio naklejał płatki osikowe tworząc skrzydła. Na sam koniec dokleił ruchome oczko i pomalował szpony i dziób orła. Prosta praca, a mnie zachwyciła.