Plastikowy liść

Pamiętacie jak pisałam o kredkach "świecowych" Bambino. Mają fajną funkcję, po zestruganiu na kartkę można je rozcierać jak pastele suchościeralne. Kiedy Franio robił jesienną wiewiórkę i strugał kredki wpadłam na pomysł w jaki inny sposób można wykorzystać zestrugane kredki Bambino :) Dziś możecie zobaczyć efekt w postaci jesiennego liścia ;)



Do zrobienia pracy użyliśmy:
  • plastikową okładkę (ja mam taką do bindowania, ale może być tez okładka teczki)
  •  klej introligatorski,
  • kredki Bambino,
  • strugaczkę,
  • szablon liścia,
  • malutkie cekiny.













Pod plastikową okładkę położyłam szablon liścia. Następnie obrysowałam go klejem introligatorskim, a w tym czasie franio zestrugiwał kredki Bambino w odcieniach jesieni.  Kolejnym krokiem było posypanie naszego kleju kredkami oraz złotymi mini cekinkami. Kiedy wszystko było dokładnie pokryte, nasz plastikowy liść poszedł do wyschnięcia. Kiedy wszystko już wyschło wycięliśmy naszego liścia i zawiesiliśmy go do okna :D







Post bierze udział w projekcie:
                                        
Więcej przeczytacie na blogu: Mamajanka i on