Dziś przenosimy się do XIX wiecznego cyrku, aby wziąć udział w akrobatycznym show! Wszystko to możliwe jest dzięki grze autorstwa Marco Teubner "ALE CYRK" Wydawnictwa Granna.
W pudełku znajdziemy:
- 9 drewnianych klocków z postaciami akrobatów,
- 3 areny cyrkowe,
- 53 karty z układami akrobatycznymi,
- instrukcję.
Naszym zadaniem jest zaprezentowanie skomplikowanego układu akrobatycznego. Spokojnie, nikt nie musi się tu gimnastykować, wszystko robimy za pomocą drewnianych klocków...choć mała gimnastyka zarówno dłoni jak i umysłu jest tu wskazana. Wygrywa osoba, która ułoży 7 układów.
Przed rozpoczęciem gry tasujemy karty, rozkładamy 3 areny na stole w odległości 5 cm od siebie i wokół układamy akrobatów. Każdy gracz otrzymuje 4 karty, których nie pokazuje innym uczestnikom. Pozostałe karty w formie zakrytego stosu kładziemy na stole obok naszego cyrku.
W swojej turze mamy dwie możliwości:
1. Wybrać klocek, który jeszcze nie bierze udziału w występie na arenie i postawić go na pustej arenie lub dołożyć do już istniejącego układu.
2. Wziąć klocek lub cały układ stojący już na arenie i przenieść go na szczyt innej wieży. W tej opcji możemy podczas przenoszenia trzymać tylko za jeden klocek.
Oczywiście układanie klocków nie jest przypadkowe, robimy to zgodnie z naszymi kartami. Jeśli w którymś momencie gry układ klocków pasuje do karty gracza, to może on krzyknąć "Ale cyrk!". Kładzie wówczas odkrytą kartę przed sobą i w ten sposób zdobywa punkt. Dla wygrania gry potrzebujemy 7 punktów. Punkty możemy też tracić. Staje się tak gdy wieża, którą budujemy spadła.
Świetna gra ćwicząca refleks, sprawność manualną i logiczne myślenie. Szacowany czas rozgrywki to 20 minut. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+.
Gra wykonana jest z najwyższą starannością. Jest to produkt bardzo dobrej jakości. Może to być piękny prezent mikołajkowy.
Gra nas nieźle wkręciła i polecamy i Wam taką rozgrywkę!
2. Wziąć klocek lub cały układ stojący już na arenie i przenieść go na szczyt innej wieży. W tej opcji możemy podczas przenoszenia trzymać tylko za jeden klocek.
Oczywiście układanie klocków nie jest przypadkowe, robimy to zgodnie z naszymi kartami. Jeśli w którymś momencie gry układ klocków pasuje do karty gracza, to może on krzyknąć "Ale cyrk!". Kładzie wówczas odkrytą kartę przed sobą i w ten sposób zdobywa punkt. Dla wygrania gry potrzebujemy 7 punktów. Punkty możemy też tracić. Staje się tak gdy wieża, którą budujemy spadła.
Świetna gra ćwicząca refleks, sprawność manualną i logiczne myślenie. Szacowany czas rozgrywki to 20 minut. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+.
Gra wykonana jest z najwyższą starannością. Jest to produkt bardzo dobrej jakości. Może to być piękny prezent mikołajkowy.
Gra nas nieźle wkręciła i polecamy i Wam taką rozgrywkę!
Post bierze udział w super projekcie: Grajmy :)