Ale cyrk! - Granna

Dziś przenosimy się do XIX wiecznego cyrku, aby wziąć udział w akrobatycznym show! Wszystko to możliwe jest dzięki grze autorstwa Marco Teubner "ALE CYRK" Wydawnictwa Granna


W pudełku znajdziemy:
  • 9 drewnianych klocków z postaciami akrobatów,
  • 3 areny cyrkowe,
  • 53 karty z układami akrobatycznymi, 
  • instrukcję.



Naszym zadaniem jest zaprezentowanie skomplikowanego układu akrobatycznego. Spokojnie, nikt nie musi się tu gimnastykować, wszystko robimy za pomocą drewnianych klocków...choć mała gimnastyka zarówno dłoni jak i umysłu jest tu wskazana. Wygrywa osoba, która ułoży 7 układów. 











Przed rozpoczęciem gry tasujemy karty, rozkładamy 3 areny na stole w odległości 5 cm od siebie i wokół układamy akrobatów. Każdy gracz otrzymuje 4 karty, których nie pokazuje innym uczestnikom. Pozostałe karty w formie zakrytego stosu kładziemy na stole obok naszego cyrku. 

W swojej turze mamy dwie możliwości: 
1. Wybrać klocek, który jeszcze nie bierze udziału w występie na arenie i postawić go na pustej arenie lub dołożyć do już istniejącego układu. 
2. Wziąć klocek lub cały układ stojący już na arenie i przenieść go na szczyt innej wieży. W tej opcji możemy podczas przenoszenia trzymać tylko za jeden klocek.

Oczywiście układanie klocków nie jest przypadkowe, robimy to zgodnie z naszymi kartami. Jeśli w którymś momencie gry układ klocków pasuje do karty gracza, to może on krzyknąć "Ale cyrk!". Kładzie wówczas odkrytą kartę przed sobą i w ten sposób zdobywa punkt. Dla wygrania gry potrzebujemy 7 punktów. Punkty możemy też tracić. Staje się tak gdy wieża, którą budujemy spadła.


Świetna gra ćwicząca refleks, sprawność manualną i logiczne myślenie. Szacowany czas rozgrywki to 20 minut. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6+. 

Gra wykonana jest z najwyższą starannością. Jest to produkt bardzo dobrej jakości. Może to być piękny prezent mikołajkowy.

Gra nas nieźle wkręciła i polecamy i Wam taką rozgrywkę! 





Post bierze udział w super projekcie: Grajmy :)