Leśna choinka



Dziś mamy dla Was bardzo prostą, a jednocześnie piękną i ciekawą choinkę. Pomysł nie jest nasz, znalazłam go na jednym z zagranicznych blogów TU.




Do zrobienia choinki użyliśmy:

  • styropianowa choinka, 
  • sztuczny mech, 
  • patyczek (u nas od pędzla, bo akurat innego nie mieliśmy), 
  • kawałek drewienka na podstawę, 
  • drewnianą gwiazdkę, 
  • styropianowe brokatowe gwiazdki, 
  • brązowa farba, 
  • pędzelki, 
  • klej na gorąco, 
  • klej magik.








Patyczek od pędzelka wbiłam w dół stożka styropianowego, następnie cały stożek pomalowałam klejem magikiem. Franio sypał na to sztuczny mech. Kiedy cała choinka była już w mchu, nakleiłam na kleju na gorąco gwiazdki. Wbiłam patyczek w pieniek, Franio go pomalował na brązowo i…gotowe.  




Banalnie proste, a efekt mi się bardzo, ale to bardzo podoba. Polecamy!

Nasze inne choinki znajdziecie TU. Zapraszam tez do polubienia naszego fanpage TU