Osikowy aniołek



W czasach liceum i studiów zbierałam aniołki, moja kolekcja była dość spora. Znajomi i przyjaciele przywozili mi aniołki z różnych miejsc. Do tej pory mam sentyment do takich figurek. Karol chyba ma to po mnie. Oprócz zbierania aniołków lubimy je też robić. Już kilka pomysłów pokazaliśmy Wam na blogu, a dziś kolejny. Tym razem z gotowego zestawu płatków osikowych z Osikowej Doliny





Mamy tu gotowy zestaw, oprócz tych elementów potrzebny jest nam jeszcze klej magik, brokat w kleju, taśma dwustronna i klej na gorąco (opcjonalnie). 








Wykonanie jest dość proste. Wszystko mamy dokładnie opisane w instrukcji. Ze swojej strony podpowiem Wam, że stożek sklejałam taśmą dwustronną, podobnie skrzydełka. Kiedy skrzydła były oklejone pałkami z obu stron do korpusu przykleiłam je klejem na gorąco. Resztę sam tworzył Karol. Płatki naklejamy od dołu do góry, na skrzydełkach od zewnątrz do środka.









Jeśli chodzi o prace z płatkami to warto z dzieckiem na początku poćwiczyć wyklejając jakiś obrazek na kartce. My tak zaczynaliśmy, a teraz Karol samodzielnie jest w stanie zrobić aniołka, choinkę, kwiatuszki i inne osikowe prace. Płatki osikowe to bardzo wdzięczne materiały do pracy, a możliwość zastosowań jest tak duża na ile nam pozwoli nasza wyobraźnia 😊