Osikowy Mikołaj

Z płatków osikowych można zrobić wszystko. Ogranicza nas tu tylko wyobraźnia. Uwielbiam wymyślać nowe prace, ale też lubię sięgać po gotowce, jakie oferuje w swoim sklepie Osikowa Dolina.



W zasadzie w zestawie "Osikowy Mikołaj" znajdziecie wszystko co jest niezbędne do wykonania tej pracy. Dodatkowo potrzebujemy kleju magika lub vikolu i brokatu w kleju. Warto mieć też klej na gorąco do przyklejenia okularów i pastorału.






Instrukcja zawiera dokładnie opisane krok po kroku co mamy wykonać, dodatkowo mamy wszystko pokazane na zdjęciach. Nie da się z takimi pomocami nie wykonać pracy. U nas wspólnie z Karolem tworzyliśmy. Mikołaj okazał się dla niego za trudny do samodzielnego wykonania, a że mieliśmy tylko jeden zestaw, Karol bał się, że mu coś nie wyjdzie i prosił o pomoc. Trudność dla dziecka tu polega na sprawnym rozrysowaniu linii które dokładnie mamy pokazane na zdjęciu. Następnie naklejamy różnego koloru płatki w określonej kolejności, a brodę w odwrotny sposób. 






Taka nasza rada, dobrze Mikołaja robić w dwóch etapach. My najpierw kleiliśmy przód, a dopiero jak był już suchy to tył. Inaczej przesuwała się nam broda. 

Dla nas ta praca była świetną zabawą i czasem wspólnie spędzonym. Ja widziałam jak Karol bardzo się starał, a on widział jak ja się starałam i na koniec jego komentarz "to najcenniejsza nasza praca" rozwalił mnie totalnie! Mikołaj będzie już z nami forever! 


Dodam jeszcze tylko tyle...że na żywo wygląda jeszcze piękniej, zdjęcia nie oddają jego uroku! Polecamy!