Akrylowe bombki

Uwielbiam akrylowe bombki. Każda można inaczej zrobić, są jedyne i niepowtarzalne. Szybkie w wykonaniu a efekt jest świetny. 


W tym roku powstało u nas kilkanaście bombek. Tu na blogu pokazujemy tylko kilka. Karol chciał dla swoich pań do szkoły, Franio do przedszkola, a ja dla swoich koleżanek...Karol bardzo pomagał w tworzeniu tych prac. Usiedliśmy i cały dzień tworzyliśmy. Ja kleiłam on komponował :) Zrobiliśmy w sumie 25 sztuk bombek :)









Do zrobienia użyliśmy sztucznych choinek, drewnianych domków, kul styropianowych, brokatu, drewnianych figurek, gwiazdek, kulek styropianowych, brokatu, wstążki, szyszek. Wszystko kleiłam klejem na gorąco. Bombki akrylowe kupuję stacjonarnie w hurtowni. Są też na allegro. Są różne wielkości, w tym roku pierwszy raz udało mi się kupić takie wielkie. Do środka można dać wszystko. Fajnie też wyglądają ziarenka kawy, piórka, pomponiki, szyszki, laski cynamonu. Uwielbiam takie bombki. Co roku planuję, że zrobię dla nas, tak aby cała choinka była w nie ubrana...i co roku jak zrobię większą ilość to jakoś się nam rozchodzą i rozdajemy wszystkie :D