Świąteczne magnesy

Podpatrzyłam na pintereście Mikołaje malowane na plastrze drewna. Zaproponowałam Franiowi zrobienie takiego Mikołaja i renifera...oczywiście w naszej wersji i z dodaniem magnesów. Dzięki czemu mamy pięknie ozdobioną lodówkę:)


Do zrobienia magnesów wykorzystaliśmy:
  • farby,
  • plastry drewna,
  • pędzel, 
  • wodę,
  • drucik kreatywny,
  • wata,
  • pomponiki,
  • ruchome oczka,
  • magnesy,
  • klej introligatorski,
  • klej na gorąco.












Franio pomalował plastry drewna. Mikołaj to 3 kolory - czerwony, kremowy i biały, a renifer jeden brązowy. Kiedy plastry były suche dokleił oczka oraz watę do czapki i brody. Na koniec dokleił pomponiki. Reniferowi zrobiłam z drucików poroże, które dokleiłam klejem na gorąco. Następnie tym samym klejem przykleiłam magnesy. I już:D 

PS. pewnie będziecie pytać skąd magnesy...kupiłam na allegro.