Brokatowe obrazki pomysłu Karola

Karol od dawna planował zrobić tę pracę. Szczerze do końca nie wiedziałam o co mu chodzi jak opowiadał plan pracy...dopiero kiedy przystąpiliśmy do działania zrozumiałam. 


Do zrobienia brokatowych obrazków potrzebujemy:
  • białych kartek,
  • kleju w sztyfcie,
  • sypkiego brokatu,
  • taśmy malarskiej,
  • nożyczek.












Najpierw tworzymy szablon jaki chcemy mieć na obrazku. Karol namalował sobie sowę, a Franio chciał nietoperza (ja mu namalowałam i wycięłam). Jak szablony były gotowe, nakleiliśmy je od środka taśmą malarską. Wystarczy zrobić takie kółeczko z taśmy i fajnie się trzyma, a nie zostawia śladu po odklejeniu. Kolejnym etapem to posmarowanie całej kartki klejem w sztyfcie i posypujemy brokatem. Nadmiar brokatu zsypujemy i odklejamy szablony. Praca gotowa. Franek chciał jeszcze dokleić oczka i pomalować buzię.