Kosmiczne puzzle - PEPITO

Jakiś czas temu pisałam Wam o akcji kilku dziewczyn, które miały świetny pomysł na puzzle dzięki którym dziecko pozna Układ Słoneczny. Bardzo im kibicowałam i cieszę się, że w końcu się udało! TAK! Między innymi w PEPITO możecie już kupić puzzle stworzone z pasją do dzieci. 


KOSMICZNE PUZZLE - POZNAJĘ UKŁAD SŁONECZNY skierowane są do dzieci w wieku 3-7 lat, jednak mój prawie 9 latek również ma z nich frajdę. Bawi się z młodszym bratem w podróże kosmiczne. Lądując na poszczególnych planetach chłopcy utrwalają sobie nazwy. 










Całość jest bardzo dobrze przemyślana. Otrzymujemy 12 dużych puzzli przedstawiających Słońce, Merkurego, Wenus, Ziemię, Marsa, Pas Planetoid, Jowisza, Saturna, Urana, Neptuna oraz planetę karłowatą Plutona. Rozmiar puzzli po ułożeniu to 136 cm x 22 cm. Robi to wrażenie. 





To jeszcze nie wszystko! Do puzzli dołączona jest grubo kartonowa książka, opisująca każdą planetę. Nie są to encyklopedyczne fakty, a przyjemne, momentami zabawne wpadające w ucho wierszyki autorstwa Anny Miller. Uzupełnieniem są tu ilustracje planet Małgorzaty Lis, takie same jak na puzzlach. Warto tu też wspomnieć, że książka ma bezpiecznie zaokrąglone krawędzie. Co tu dużo pisać, książka jest genialna, a autorki pomyślały o wszystkim! 


Puzzle i książka są wysokiej jakości. Z powodzeniem może bawić się nimi 3 latek. Oba produkty są lakierowane, wykonane z dobrej jakości materiału dzięki czemu mogą być wykorzystywane w szkole czy też przedszkolu. Nie ulegną szybkiemu zniszczeniu i posłużą z pewnością na  długo ciesząc i ucząc małych naukowców. 

Nie spotkałam takiego produktu na naszym rynku. Pamiętam jak Karol miał 4 latka i sporą zajawkę na kosmos. Jemu nie wystarczyło pokazać, namalować on chciał konkretnych faktów. Chciał wiedzieć więcej na temat planet. Oczywiscie wszystko na jego poziomie. Moje poszukiwania właściwej książki były długie. Nie znalazłam i w końcu napisałam mu naszą własną prywatną książeczkę, która gdzieś przepadła na komputerze. Dlatego tym bardziej się cieszę, że Franio ma możliwość zgłębiać tajniki kosmosu przy pomocy tego genialnego zestawu. Widząc frajdę jaką mają chłopcy mogę Wam z czystym sumieniem polecić te puzzle! Piękne wykonanie, dobry pomysł, wysoka jakość i spora frajda z układania!

Dodatkowo dla nauczycieli (choć i rodzice z powodzeniem mogą go wykorzystać) został też przygotowany specjalny scenariusz zajęć autorstwa Anny Kolm "Podróż przez Układ Słoneczny". Nie miałam go co prawda w ręku, ale znając Anię z różnych blogowych projektów jestem pewna, że to prawdziwa petarda! 

Możecie kupić różne zestawy, ale też same puzzle, samą książkę, sam scenariusz - zależnie co aktualnie potrzebujecie. Więcej szczegółów znajdziecie TU.


Pepito.pl - Sklep i Klubik dla Dzieci