Kula ziemska z czterolatkiem

Franio ma etap fascynacji kulą ziemską. Wykorzystując to zaproponowałam mu zrobienie właśnie kuli ziemskiej. 


Do stworzenia pracy użyliśmy:
  • kolorowankę kuli ziemskiej, którą pobrałam TU
  • tekturę falistą,
  • klej,
  • kredki bambino (te popularnie nazywane w szkołach świecowe...choć nic ze świecowymi nie mają wspólnego) 
  • nożyczki,
  • strugaczkę.









Wydrukowałam Franiowi kolorowankę. Franio zestrugał na nią kredki Bambino. Najpierw niebieskie i roztarł je na oceanach. Później malował kredką zieloną, żółta i pomarańczową i tak powstały kontynenty. Na koniec lekko szarą zrobił bieguny. Wycięłam mu pasek z tektury falistej, który z obu stron nacięłam. Po wycięciu naszych kul ziemskich Franek je skleił z sobą i włoży w walec z tektury falistej. Gotowe. Prosta i szybka praca.



Zapraszam na nasz fanpage

będziecie wtedy na bieżąco z nowościami.  



Post bierze udział w projekcie POSZKOLNE