Zabawa Sylwestrowa i Nowy Rok 2019 w naszym wydaniu

W tym roku przygotowania do Sylwestra rozpoczęliśmy dzień wcześniej. Stworzyliśmy sylwestrowy plakat, który towarzyszył nam całą zabawę. 




Na plakacie znalazły się:

NAPIS NOWY ROK 2019 











Wykonaliśmy go dzięki gotowemu zestawowi kreatywnemu Bambino. Super technika, bardzo się nam podobała. Wykonaliśmy w zasadzie całość z instrukcji. Jedynie zmieniliśmy czarną farbkę konturową na marker i użyliśmy swoich szablonów z napisem, a nie kolorowanek z zestawu. Najpierw Karol odrysował markerem napis. Franiowi odrysowałam ja. Następnie każdą literkę pokryliśmy klejem i posypaliśmy brokatem. W instrukcji było lekko posypać, ale u nas jest na bogato. Karol wyznaje zasadę, że prawdziwy facet brokatu się nie boi. Następnie tak przygotowaną folijkę odłożyliśmy do wyschnięcia. Kiedy klej był suchy, malowaliśmy po nim farbami. Następnie jak całość była już sucha napis 2019 Karol obrysował klejem w brokacie i przykleiliśmy folijki do czarnej kartki. Ciekawa technika z fajnym efektem.


TAŃCZĄCY POKEMON 










Franio:

Karolek:

W zasadzie, nie wiemy dlaczego pokemon. Po prostu znaleźliśmy w domu kolorowankę i jakoś spontanicznie poszło. Karol wymyślił, aby pomalować Pikaczu farbami przy użyciu patyczków do uszu. Kiedy farba była sucha wycięliśmy naszego Pokemona i nakleiliśmy na czarną kartkę. Karol wymyślił, aby zrobić kulę disco z cekinów. Przy użyciu kleju introligatorskiego chłopcy nakleili cekiny. Następnie pastelami olejnymi wykończyli całą pracę.


SYLWESTER 2019 

O tej pracy pisałam TU.



ZEGAR NOWOROCZNY 

Szablon znalazłam TU. Wydrukowałam, zalaminowałam i za pomocą zatrzasku krawieckiego spięłam wskazówki i zegar. Jako, że zegar kiedyś jeszcze wykorzystamy to nie przykleiłam go do czarnej kartki tylko przyczepiłam na rzepie. Karol co 30 minut zmieniał wskazówki na właściwą godzinę.


BALONY Z ZADANIAMI 





Małe wodne balony nabiliśmy zadaniami, które wspólnie wymyśliliśmy. Przy czym nikt nie znał zadań innych osób, jedynie ja znałam Frania bo mi je dyktował. Tak zrobione zadania powędrowały do baloników, które nadmuchaliśmy i przywiązaliśmy do wstążki. Całość została przyklejona do plakatu. Chłopcy co 30 minut chodzili i przebijali balon wyjmując zadanie. To okazało się strzałem w dziesiątkę. Była mega frajda i pilnowanie kiedy czas na przebijanie balonu. Zadania były np: uśmiechnij się do brata, zrób sesję zdjęciową, powiedz coś miłego do domowników, namaluj Sylwestra, ozdabianie plakatu, balonowy mecz, zatańcz śmieszny taniec, zaśpiewaj kolędę...

                                                                            ***

To był wyjątkowy Sylwester! Rano byliśmy w Kalwarii Zebrzydowskiej oglądnąć ruchomą szopkę i podziękować za ten mijający rok, a od popołudnia bawiliśmy się w domu. Na koniec poszliśmy na rynek oglądać pokaz laserów. 


***
Kochani, życzymy Wam szczęśliwego Nowego Roku i dużo zdrówka, bo ono jest bardzo ważne!


                                                  ***



Jeśli chcesz być na bieżąco polub nasz fanpage