Zimowa kula śnieżna

Spodobało nam się tworzenie śnieżnych kul na papierze. Dziś chcemy Wam pokazać nasze zimowe ferie zamknięte w kuli śnieżnej.


Do wykonania pracy użyliśmy:
  • farby,
  • wałek malarski,
  • drewniane domki – kupiłam w Moya pracownia,
  • drewniany bałwanek,
  • zdjęcie chłopców,
  • tektura falista,
  • papier brokatowy,
  • farby brokatowe,
  • brokta,
  • blok techniczny,
  • bibuła,
  • wata,
  • choinki cekiny,
  • taśma dwustronna,
  • klej.




Najpierw malujemy tło na naszym kole. My użyliśmy farb brokatowych i wałka malarskiego (kupiony w markecie budowlanym). Następnie całą kartkę A3 wykleiłam taśmą dwustronną. Do niej nakleiłam nasza kulę i dół kuli zrobiony z tektury falistej ozdobiony brokatowymi gwiazdkami. Następnie pocięłam bibułę i Karol naklejał ją na kartkę. Metodę opisałam TU. Przyznam, że dość fany efekt dzięki temu wyszedł. Następnie Karol wyciął iglo z tektury falistej, wyciął i nakleił góry, cekinowe choinki, wspomniane iglo, śnieg z waty. Następnie dokleił drewniane domki i swoje i Franka zdjęcie. Do tego doszły jeszcze brokatowe kropki i nasza kula gotowa.