Górski krajobraz + filmik


Tęsknimy już za górami, niestety w tym roku z powodu mojego kolana nie udało się zimą pochodzić po górach, ale mam nadzieję, że w kwietniu będzie to już możliwe i uda się wejść na Kasprowy:)

Góry często przewijają się w pracach karola, które maluje tak po prostu...dlatego zaproponowałam mu dzisiejszy górski krajobraz, do którego zainspirował mnie praca TU. Jednak zrobiliśmy ją nieco po swojemu i zamiast farb użył Karol kredek. 


Do zrobienia pracy Karol użył:
  • bloku technicznego,
  • kredek Bambino - tych bez drewnianych otoczek,
  • pisaków,
  • taśmy malarskiej,
  • strugaczki.






Najpierw Karol okleił całą kartkę robią ramkę i góry. Następnie na górną część kartki na strugał kredek w odcieniach nieba i to roztarł. Super efekt dają właśnie kredki Bambino.Następnie Karol odkleił taśmę, która oddzielała góry od dołu Kartki zaznaczył linię (Karol mówi, że namalował grań:) na dole namalował domek drzewa, zrobił cień na górach. Zdjął resztę taśmy i...sam się zdziwił efektem. Jak dla mnie mega! Jestem zachwyconya...


Zresztą cały proces tworzenia macie dokładnie pokazany w filmiku.



Zapraszam na nasz fanpage
Będziecie na bieżąco  z naszymi nowościami.