Planer na lodówkę Duo Premium (zestaw) - FAMILIOWO


Jesteśmy bardzo aktywną rodziną. Sporo się u nas dzieje, my pracujemy zawodowo, dzieci są w szkole i przedszkolu, a po powrocie mają sporo zajęć dodatkowych (które sami sobie wybrali). W weekendy z kolei jak tylko pogoda pozwoli to podróżujemy, zwiedzamy, wędrujemy…Jest też blog…moja pasja, choć nie uważam siebie za blogerkę, bardziej za mamę, która dzieli się pomysłami swoimi i ostatnio coraz częściej  swoich dzieci na spędzanie czasu bez komputera! Jak to wszystko ogarnąć mając tylko 24 godziny? Da się. Może nie jest łatwo, ale jak ma się odpowiednią organizację czasu to wszystko jest do ogarnięcia! Podstawą jest u nas kalendarz, który stoi w kuchni na szafce i gromadzi nasze plany. Jednak nie jest on na tyle czytelny, aby mój drugoklasista się w nim z powodzeniem odnalazł…a przecież stawiamy coraz bardziej na jego samodzielność. Dlatego od dawna, nawet bardzo dawna poszukiwałam kalendarza, który spełni moje oczekiwania. Nie chciałam aby to był kolejny zwykły kalendarz, bo taki mamy, nie chciałam aby to był kalendarz książkowy, bo taki nosze w torebce…to musiało być coś ekstra. Wiecie z efektem WOW i satysfakcją całe rodzinki. Szukałam, szukałam no i znalazłam na stronie FAMILIOWO, a dziś się tym z Wami dzielę, bo uważam że warto. To jest to czego nam brakowało!



 Planer na lodówkę Duo Premium (zestaw) to wielofunkcyjny kalendarz dla całej rodziny. Wymiary całego zestawu to 50 cm x 70 cm, a rozmiar tablicy głównej to 40 cm x 50 cm. Montaż jest bardzo prosty, wystarczy lodówka albo inna metalowa powierzchnia. Nasz kalendarz to wielki magnes. Dodatkowo jego powłoka sprawia, że możemy po nim pisać suchościeralnymi pisakami. Czad, prawda? Możemy planować, zmieniać, zmazywać dopisywać…jednym słowem organizować sobie kolejne nasze zabiegane dni😊


W skład tego genialnego zestawu wchodzi:

  • 6 rodzajów magnetycznych tablic zmywalnych
  • magnetyczny notatnik ze zrywanymi karteczkami
  • 54 magnetyczne piktogramy w 30 unikalnych wzorach
  • marker do tablic suchościeralnych kolor czarny + samoprzylepny uchwyt na pisak.


Planer jest sprytnie podzielony i dzięki temu przejrzysty, a o to mi głownie chodziło. 



Na samej górze mamy TYDZIEŃ NASZEJ RODZINY w którym możemy opisać zajęcia pojawiające się systematycznie co tydzień. Możemyteżz wpisywać szczegółowy plan dnia. To od nas zależy jak zagospodarujemy tę przestrzeń. My zrobiliśmy tak, że na samej górze są stałe punkty w naszym tygodniu, a na dole wyjścia, wydarzenia czy zajęcia, które pojawiają się wyjątkowo, jednorazowo. Największa tablica to MIESIĄC NASZEJ RODZINY w którym planujemy cały konkretny miesiąc. Zapisujemy wydarzenia krótko, hasłowo, aby w tej całej gonitwie o niczym nie zapomnieć. Możemy się tu posiłkować dołączonymi do zestawu  piktogramami, które ułatwiają pracę z kalendarzem, a dodatkowo sprawiają, że nasz plan jest bardziej przejrzysty. Nie ukrywam, że takie małe magnesy są też atrakcją dla moich chłopaków, którzy sami bardzo chętnie je naklejają. 



Poniżej znajdują się ZADANIA NASZEJ RODZINY czyli miejsce w którym zapisujemy podział obowiązków w naszej rodzinie. Tak naprawdę, dopiero teraz z tym planerem chłopcy zaczęli do tego przykładać wagę. Na razie pracujemy nad systematycznością, ale...już powoli sami zaczynają tego pilnować dzięki temu że co chwilę zerkają na lodówkę. 


Odkąd babcia leży z nogą w gipsie, musimy mieć też zaplanowany jadłospis, ponieważ zanosimy do dziadków obiadki. Jest nam tu pomocna zakładka NASZE MENU, gdzie planujemy obiady, a dzięki temu wiem co po drodze z pracy mam kupić. 
Nieco więcej miejsca poświęcone jest zakładce WAŻNE - tu wpisujemy ważne informacje, które nie mogą nam umknąć. Ja do tej pory używałam samoprzylepnych karteczek, które naklejałam wszędzie...i zwykle o nich zapominałam:) 


Oczywiście mamy też miejsce na ZAPISKI na kartce. Możemy ją wyrwać i zabrać ze sobą. Bardzo podoba mi się ta opcja.



Ważnym elementem jest u nas MOTYWATOR MALUCHA, na której to motywujemy chłopaków. Oni uwielbiają kiedy zdobywają kolejny punkt. Na Karola punkty działają rewelacyjnie. W szkole bardzo go to mobilizuje i widzę, ze w domu również. 

















Genialne prawda? Ja jestem zachwycona tym planerem. Uwielbiamy go całą rodziną i cieszymy się, że po takim czasie w końcu znaleźliśmy dla nas super rozwiązanie. 






Jeszcze muszę wspomnieć o jakości wykonania, bo ona zasługuje tu na szczególną uwagę. Całość jest wykonana z największą starannością. To dobry produkt. Kolory nie są krzykliwe i wpasują się w większość pomieszczeń. Bardzo podoba mi się zarówno kolorystyka jak i układ. Dodatkowo producent daje nam pełen wybór planerów. Na stronie zobaczycie inne zestawy, dodatkowo można dokupić piktogramy, pisaki suchościeralne i inne elementy planera. Mamy też dokładną instrukcję jak czyścić nasz planer. Producent pomyślał tu o wszystkim. Tym bardziej polecam Wam ten produkt. Świetna sprawa, super produkt!

Sklep Familiowo