Baranki na papierze ściernym + filmik

Malowaliście kiedyś na papierze ściernym? Pierwszy raz taką technikę widziałam na broszurce z inspiracjami Bambino. Miałam w planach stworzenie takiej pracy i przy najbliższej okazji będąc w markecie budowlanym zaopatrzyłam nas w papier ścierny. Kupiłam dwa rodzaje, taki bardzo szorstki i nieco mniej. Dzisiejsza praca jest na tym "delikatniejszym".


Tym razem tworzyłam razem z Karolem...bo sama byłam ciekawa efektu i samego wykonania. Do zrobienia tej pracy użyliśmy:
  • papier ścierny,
  • pastele olejne.







Instrukcji chyba nie potrzeba...po prostu na papierze ściernym pastelami olejnymi malujemy dowolny rysunek. Efekt jest bardzo ciekawy. Jednak myślę, że na bardziej szorstkim papierze będzie jeszcze lepszy efekt. 



Zdjęć mamy mało, boja też przepadłam w malowaniu, ale mamy też filmik z powstawania pracy:


PS. Uwielbiam markety budowlane, to istny raj z pomocami do tworzenia! Ja się tam czuję jak dziecko w sklepie z zabawkami...hihihi



Zapraszam też na nasz fanpage
tam na bieżąco pojawiają się nowości.