Kapelusz na Pierwszy Dzień Wiosny - diy mamy i syna

Karol na zadanie na pierwszy dzień wiosny ma przyjść w zielonym wiosennym kapeluszu. Niby można by kupić kapelusz i go ozdobić, ale po co jak można super spędzić czas i razem go stworzyć...jako, że my takie prace uwielbiamy to wybraliśmy drugą opcję. 


Z tektury, bristolu, styropianu, mchu, rafki, drucików kreatywnych, kleju na gorąco, bibuły, taśmy dwustronnej...stworzyliśmy kapelusz:) Plan był skromniejszy, ale nas poniosło w trakcie tworzenia, a że naprawde fajnie nam się pracowało to powstała wersja na bogato:)







Najpierw wycięłam z tektury rondo, które owinęłam bibułą, następnie z bristolu powstała reszta kapelusza. Kleiłam klejem na gorąco. Kiedy już łysy kapelusz był gotowy. Na górze łączenia okleiłam mchem chrobotkiem. Niestety nie miałam go na tyle, żeby okleić cały i wtedy  Karol wpadł na pomysł z zieloną rafką. Na czubku kapelusza mamy gniazdo Bociana Zenka. Żeby nie było za zielono, doszły żółte kwiatuszki z drucików kreatywnych i drewniane biedronki. Kapelusz jest duży i żeby nie spadał przymocowałam do niego gumkę. Dzięki czemu jest stabilny i bez problemu Karol się w nim porusza. Ma z niego mega frajdę. 


Zapraszam o polubienia naszego fanpage. Będziecie na bieżąco z nowościami:)