Wielkanocne drzewko - czyli mój stroik na biurko

Lubię tworzyć sama ozdoby i w zasadzie nie kupuję gotowców:) Tym razem chcę pokazać Wam jaki zrobiłam sobie stroik do pracy na biurko:) Wykonałam go sama, bez udziału chłopaków, zatem dziś z serii MAMA TWORZY:) Od dawna przymierzałam się do takiego drzewka - pomysł zaczerpnięty z pinterestu, ale nie zapisałam pina bo nie planowałam tego drzewka dawać na bloga, ale jak już zrobiłam to pomyślałam...a nuż kogoś też zainspiruje i stworzy sobie taką ozdobę. 


Wykonanie jest banalnie proste. Potrzebujemy:
  • patyk,
  • kawałek pieńka (albo doniczki i ją zalać gipsem),
  • kulka styropianowa,
  • styropianowe małe jajka (kupiłam w PEPCO),
  • sztuczny mech (użyłam mchu chrobotka...uwielbiam go),
  • klej na gorąco,
  • mały kurczaczek.










Styropianową kulę nabijamy na patyk, następnie przyklejamy do niej kolorowe jajka. Kiedy już będzie cała wyklejona w miejsca łączenia się jajek wklejamy mech. Ja wciskałam go za pomocą wykałaczki. Kiedy już wszystkie szczeliny będą zapełnione nasze drzewko na patyku wkładamy do podstawki - u nas pieniek z wywierconą dziurą. Jeszcze ozdobiłam pieniek mchem, jajkami i kurczaczkiem i gotowe. W poniedziałek moje drzewko powędruje ze mną do pracy:) Hihi;)


Zapraszam o polubienia naszego fanpage
Będziecie na bieżąco z nowościami:)