Wydrapane jajko

Dziś chciałam pokazać Wam jajko, jakie zrobił Franio. Miał to być zwykły obrazek, ale ostatecznie stało się świąteczną kartką. Chciałam, aby jajko miało efekt jakby było wyklejone skorupkami jajka...i chyba troszkę mi to wyszło.


Do zrobienia pracy użyliśmy:
  • pasteli olejnych,
  • bloku technicznego,
  • tektury falistej,
  • farby akrylowej, 
  • gąbki,
  • wykałaczki,
  • wstazki,
  • nożyczek,
  • kleju.










Pokolorowałam odpowiedni fragment kartki pastelami olejnymi, następnie za pomocą gąbki pomalowałam ten fragment kartki farbą akrylową. Kiedy wszystko wyschło dałam Franiowi, który za pomocą wykałaczki wdrapywał niedbałe linie. Dzięki zastosowaniu farby akrylowej powierzchnia się strzępiła dając efekt potłuczonego jajka. Na tak przygotowae tło nakleiliśmy tekturę falista z wyciętym jajkiem. Do tego kokardka i gotowe :)

Zapraszam o polubienia naszego fanpage. Będziecie na bieżąco z nowościami:)