Laurka z chłopcem



Dziś praca, która może być zarówno na dzień mamy, jak i na zakończenie roku dla ulubionej nauczycielki. Z powodzeniem wykonają ją już maluszki. 


Do zrobienia laurki użyliśmy:
- blok techniczny,
- taśmę malarską,
- farby,
-kawałek gąbki kuchennej,
- szablon chłopca przygotowałam do pobrania TU
- kwiatuszki z pasmanterii,
- serwetkę papierową,
- klej.












Wycięłam chłopca i pomogłam Karolowi okleić kartkę z bloku technicznego. Następnie Karol nakleił za pomocą taśmy malarskiej zwiniętej w kółko nakleił chłopca. Tak przygotowaną kartkę stemplował farbą, którą malował po gąbce kuchennej. Używał przy tym 3 kolorów - różowy, fioletowy i czerwony. Kiedy cała kartka była postemplowana odkleił chłopca. Z serwetki papierowej zgiętej na dwie części zrobił opakowanie kwiatów, a bukiet stworzył z kwiatków i listków z pasmanterii. Na koniec odkleił taśmę i laurka gotowa. Dzięki użyciu farb brokatowych pięknie się nam mieni:)



Miałam dla Was przygotowany filmik z całym procesem powstawania, ale...wykasowałam go:( Poniedziałek 13-go nie był dla mnie dobrym dniem :/