Biblioteczka Montessori - GEOGRAFIA - Egmont



Od zawsze geografia była moją pasją. Z Karolem jest podobnie. Jako przedszkolak codziennie analizował mapę, która wisi nad jego łóżkiem. Interesowały go kontynenty, mieszkańcy, zabytki, zwierzęta. Mamy ogromną kolekcję atlasów, które często są w użyciu. Dlatego kiedy zobaczyłam w ofercie Wydawnictwa EGMONT książkę GEOGRAFIA z serii Biblioteczka Montessori było dla mnie oczywistym, że to pozycja która musi być w naszej biblioteczce. 


Pedagogika Marii Montessorii od dawna mnie pociągała. Bawiąc się z Karolem często wplątałam jej elementy w naszą zabawę. Karol lubił się w ten sposób uczyć, tym bardziej mnie cieszy, że teraz można na rynku znaleźć w tak przystępnej cenie fajne pomoce. Gorąco polecam Wam całą serię Biblioteczki Montessori Egmontu.







Książka o której dziś piszę, to świetna pozycja do uzupełniania, dzięki czemu dziecko pozna państwa, ich stolice i flagi. Wszystko jest możliwe dzięki 6 stronom z naklejkami. Nauka przez zabawę, bo które dziecko nie lubi naklejek? Uzupełnieniem książki jest kolorowa mapa świata o wymiarach 80x53 cm. Super zestaw prawda? 

Każdy kontynent składa się z dwustronnicowego wprowadzenia oraz 3 mapy z konturami państw, z zaznaczonymi stolicami i z miejscami na flagi państwowe. Pracując z książką można posiłkować się dużą mapą. Dzięki temu dziecko doskonali umiejętności zapamiętywania, kojarzenia, szukania, czytania i kojarzenia. Można bawić się w pytania o wielkość państwa, o położenie, o nazwę...wszystkie takie zabawy doskonalą zdobyte umiejętności. U nas takie ćwiczenia pobudzają dzieci do dalszego szukania informacji i zgłębiania wiedzy z innymi atlasami i książkami.



Pozycja ta skierowana jest do dzieci w wieku 6-12 lat. U nas okazała się prawdziwym hitem zarówno dla mojego 9 jak i 5 latka. 

Gorąco polecam i zapraszam Was w podróż z tą książką...dookoła świata!