Jesienne liście - witraże


Chłopcy często ozdabiają okna w swoim pokoju. Pozwalam im, bo to ich królestwo. Tym razem Franio poprosił o jesienną dekorację. Zaproponowałam mu jesienne liście, które mogą być witrażem. W tej pracy musiałam sporo Franiowi pomóc, ale ile dał rady tyle zrobił sam.


Do zrobienia ozdoby użyliśmy:
- bloku technicznego z czarnymi kartkami,
- bibuły,
- szerokiej taśmy klejącej,
- kleju w sztyfcie,
- nożyczek,
- dziurkacza ozdobnego.










Wycięłam Franiowi liście z czarnego bloku. Następnie mniejsze listki podkleiłam taśmą klejącą, a Franio naklejał kolorową pociętą bibułę. Następnie przykleiłam pusty liść, sklejając całość. Tak Franio przygotował dwa liście. Największy podkleiłam bibułą, a Franio naklejał zrobione dziurkaczem listki. Wyszedł nam piegowaty liść:) Kiedy wszystko było gotowe naciągnęłam listki na nitkę i powiesiliśmy nasz mobil w oknie.