STEM Buduję samodzielnie - zestaw architektoniczny

Dzieci mają różne marzenia związane z ich zawodami w przyszłości. Ja od dziecka chciałam być nauczycielem i pracownikiem biurowym (co zresztą mi się udało zrealizować). U nas w zasadzie od początku Karol chce być weterynarzem i genetykiem, a Franio kucharzem i architektem. Obecnie marzenie Frania przerodziło się wręcz w pasję budowania, konstruowania i projektowania! Chcąc wspierać te zainteresowania sięgnęłam po genialny zestaw STEM Buduję samodzielnie - zestaw architektoniczny, który można kupić w sklepie EDUCARIUM. Właśnie za takie produkty uwielbiam ten sklep. Nigdzie wcześniej nie spotkałam się z takim zestawem, a jest on naprawdę mega!


W solidnym pudełku znajduje się:
  • 16 ścian,
  • 8 podłóg,
  • 8 łączeń podłogowych,
  • 3 dachy spadziste,
  • 2 dachy dwuspadowe,
  • 4 balkony,
  • 10 kart aktywności, 
  • instrukcja.




Karty aktywności są dwustronne. Jedna strona ma dom jaki mamy wykonać, a na odwrocie są pokazane wszystkie elementy niezbędne do jego stworzenia. Oczywiście każda kolejna karta to inny poziom trudności co jest tu bardzo fajne i motywujące do działania. 



Elementy konstrukcyjne, których jest aż 41 dają wiele możliwości budowy. Są one wykonane z solidnego plastiku. Z pewnością jest to produkt bardzo wysokiej jakości, który posłuży na długo małemu architektowi i pozwoli rozbudzać wyobraźnię i wspierać pasję tworzenia!







Po wybraniu karty aktywności i zgromadzeniu wszystkich elementów do budowy zaczynamy budowę naszego domu. Warto tu zaznaczyć, że wszystkie elementy łączą się bardzo prosto i bez żadnego problemu. Nie trzeba tu używać siły. Wystarczy nałożyć je na siebie. Jedynie łączenia podłogowe wymagają "szczepienia". Możemy tu tworzyć domy parterowe i piętrowe! Mamy różne okna, drzwi co daje sporo możliwości budowlane. Rozkładanie domu jest równie proste jak jego wybudowanie. 














Jeśli myślicie, że po 10 kartach aktywności zabawa się kończy to się grubo mylicie! Tu nas ogranicza tylko wyobraźnia. Samemu można tworzyć, projektować, wymyślać i budować domy! Możemy budować, burzyć, albo bawić się...co u nas stało się prawdziwym hitem! Samochody, ludziki i mamy długie godziny zabawy!




Praca z tym zestawem rozbudza wyobraźnię, ćwiczy budowanie trójwymiarowe, uczy rozumowania przestrzennego, rozwija kreatywność, logiczne myślenie, jest też świetnym narzędziem do ćwiczenia sprawności ręki. Jest to doskonała alternatywa dla komputera i gier komputerowych, która dodatkowo ma walor edukacyjny!

Widząc radość i frajdę z zabawy u chłopców (tak, bo Karol też uwielbia ten zestaw) mogę Wam go z powodzeniem polecić! Może to być doskonały pomysł na prezent, który na pewno długo posłuży. Ja jestem zachwycona tym produktem i żałuję, że wcześniej na niego nie trafiłam! Po cichu Wam powiem, ze sama mam frajdę z budowania domów:D