Super Pamięć - Sensus


 Pamięć ćwiczymy całe życie, można ją też wytrenować. Na rynku jest mnóstwo książek, które mogą nam w tym pomóc. Ja dziś chciałam pokazać Wam genialny zestaw ćwiczeń dla dzieci do treningu pamięci "SUPER PAMIĘĆ DLA DZIECI" Wydawnictwa Sensus


Autorkami tej książki są Paulina Mechło i Roksana Kosmala, ktróre sa psychologami. Zatem otrzymujemy tu naprawdę sprawdzony i solidny zestaw ćwiczeń, które pomogą w rozwijaniu i ćwiczeniu pamięci. 

Po książce oprowadza nas Móżdżek, który towarzyszy nam na każdej stronie dając porady, motywując czy zadając pytania. Mamy tu aż 98 różnych zadań które wzmacniają pamięć, ćwiczą spostrzegawczość i poprawiają koncentrację. Wszystko tak stworzone aby nie nudzić dziecka, a wciągać w kolejne łamigłówki. Zadania są różnorodne, opatrzone kolorowymi rysunkami, ramkami...wszystko to sprawie, że taki zestaw ćwiczeń jest niezwykle atrakcyjny dla dziecka.






Układ w książce jest jednolity. Na samej górze mamy numer ćwiczenia, następnie jego opis i samo ćwiczenie. Taka przejrzystość dodatkowo ułatwia pracę i nie rozprasza. Na końcu znajdują się odpowiedzi do niektórych ćwiczeń. 

Ja osobiście jestem zachwycona tą książką, a Karol bardzo chętnie z nią pracuje. Dla mnie dodatkowym atutem jest fakt, że napisały ją profesjonalistki, zatem mamy kompletną i rzetelną pozycję dla każdego małego mistrza superpamięci. Gorąco polecam! Nie spotkałam lepszej książki do treningu pamięci jak ta o któej Wam piszę!