Pistacjowa choinka


Co roku tworzymy choinki, jako ozdoby na biurko, stół, komodę...ale też jako drobny prezent dla bliskich. W tym roku Karol zrobił choinkę z łupinek po pistacjach.



Do zrobienia choinki użył:

  • zabarwionych barwnikiem do jajek łupinek po pistacjach,
  • kleju na gorąco,
  • kolorowych pomponików,
  • patyka,
  • kartki,
  • kawałka drewienka,
  • prezentu.




Łupinki z pistacji najpierw wygotowałam, a następnie zabarwiłam barwnikami do jajek. Zrobiłam Karolowi stożek, do środka którego przykleiłam patyk. Całość umieściłam w przyciętym kawałku drewienka.




Następnie Karol kolejno od dołu naklejał każdą łupinkę osobno na naszą choinkę. Używał kleju na gorąco. Dodatkowo ozdobił choinkę kolorowymi pomponikami i gwiazdą na samej górze. Do pieńka gdzie wystawała gałąź dokleił prezent. Gotowe:)