Wiosenne drzewko

Od dawna przymierzałam się do tego drzewka. Podpatrzone na pintereście TU trochę przeze mnie zmodyfikowane w końcu doczekało się stworzenia ;)



Do zrobienia drzewka użyliśmy:
  • piani kreatywnej St-Majewski,
  • kleju na gorąco,
  • zielonej wstążki, 
  • szpilek,
  • mchu chrobotka,
  • patyka,
  • doniczki,
  • drewienka,
  • styropianowej kuli.






Do całego drzewka został użyty klej na gorąco. Do drewienka przykleiłam patyk, a taką konstrukcję wkleiłam do doniczki. Następnie nabiłam na to naszą kulę styropianową do której przyklejałam zrobione z pianki kreatywnej różyczki. Kiedy całość była już wyklejona kwiatkami, w przerwy między nimi wbijałam za pomocą szpilek wstążkę, która dała nam efekt liści. Pod kulę dokleiliśmy, kokardę i gotowe. 

Jak zrobić kwiatki pokazują zdjęcia:






Można zrobić kwiaty z papieru...i jest to dużo prostsza wersja. Karolowi nieco trudności przyniosło skręcanie kwiatków z pianki, bo jest ona gruba i ciężko to się robiło, a same kwiatki jeśli się niestarannie je trzymało przy skręcaniu się rozlatywały.