Zaproszenie na Komunie Świętą

Pamiętacie nasze zaproszenie na Chrzest Klary? Niestety musieliśmy go przesunąć w związku z sytuacją jaką obecnie mamy. W maju czeka nas Komunia Karola...i póki co nie mamy informacji jak to będzie. Zrobiłam już zaproszenia, ale póki co nie wypisywałam nic w środku. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. 
  

Do zrobienia zaproszenia użyłam:
  • papieru wizytówkowego,
  • gilotyny,
  • kleju w sztyfcie,
  • perełek naklejek,
  • okrągłych serwetek,
  • drewnianego napisu IHS (zamawiam zawsze w Moya pracownia)
  • kleju na gorąco.




Za pomocą gilotyny (kupionej w Action za 12,99) przycięłam wszystkie elementy, a następnie nakleiłam je na kartkę. Na to przykleiłam białą serwetkę i napis Zaproszenie. Drewnianą hostię musiałam nakleić za pomocą kleju na gorąco. Gotowe.