Kontrastowy motyl - diy


Siedząc w domu okazuje się, że człowiek staje się kreatywny w dziedzinach do tej pory raczej sobie obcych:) Tym razem powstała zabawka dla naszej 2,5 miesięcznej Klary. Klara uwielbia wpatrywać się w zabawki kontrastowe, dlatego postanowiłam jej stworzyć sama taką zabawkę.


Do zrobienia motylka użyłam:
  • filcu,
  • czarnego kordonka, 
  • igły, 
  • wypełnienia - użyłam takiego, które kiedyś wyciągnęłam ze zbyt dużej poduszki;)











Najpierw narysowałam szablon motyla. Motyla odrysowałam na filcu. Dodatkowo zrobiłam figury, które zdobią skrzydełka. Użyłam tylko 3 kolorów filcu - biały, czerwony i czarny. Następnie naszyłam figury, i tułów, a na sam koniec zszywałam z sobą skrzydełka. Do tułowia doszyłam z nitki zawieszkę i doczepiłam haczyk. Jakość wykonania taka sobie, ale Klarze to nie przeszkadza i śmieje się do motylka.