Naturalne kosmetyki - sklep BEE



Ciąża to duże wyzwanie dla organizmu i teraz kiedy Klara ma już 3 miesiące jest najwyższy czas zadbać o siebie. Nie mówię tu o aktywności fizycznej, choć ona też jest ważna. Jednak zarówno przed ciążą jak i w ciąży byłam aktywna fizyczne, dlatego po urodzeniu Klary bardzo szybko wróciłam do formy. Teraz problemem stały się włosy i przesuszona skóra. Postanowiłam sięgnąć po naturalne kosmetyki i tu polecam Wam moje ostatnie odkrycie sklep BEE, który właśnie takie kosmetyki oferuje.



Chciałam pokazać Wam kosmetyki jakie zaczęłam jakiś czas temu używać i mogę je Wam polecić z czystym sumieniem. Moje włosy się odżywiły, a skóra jest przyjemnie nawilżona i aksamitna. Oczywiście nie zamierzam tu spocząć na laurach tylko nadal systematycznie używać tych kosmetyków:)





Marka BeBIO to kosmetyki całkowicie wegańskie i w których składzie znajdziemy ponad 99% składników pochodzenia naturalnego. Kosmetyki te są bezpieczne, naturalne. Wszystkie te produkty są pozbawione silikonów, parabenów, sztucznych barwników i aromatów. Jak dla mnie bomba! Zestaw który tu widzicie składa się z żelu pod prysznic, balsamu do ciała, kremu do rąk i dezodorantu w kulce. Całość zapakowana jest w plecak z lnu z logo Ewy Chodakowskiej. Bo warto tu wspomnieć że jest ona właścicielem marki BeBIO. Plecak świetnie sprawdzi się na zakupach ale także na spacerze z dziećmi. Akurat te kosmetyki zawierają ekstrakt z owoców goji, które to wspomagają właściwości ochronne skóry i detoksyzują ją oraz ekstrakt z granatu, który tonizuje skórę i łagodzi podrażnienia.  Skóra po tych produktach jest bardzo delikatna i gładka. Ma się poczucie odświeżenia bez uczucia lepkości. Jestem zachwycona tymi produktami! 

Seria Organic shop ma sporo produktów, ja sięgnęłam po coś na mój problem czyli kosmetyki do ciała i włosów. Produkty te nie zawierają SLC, parabenów i silikonów. Są wzbogacone witaminami. To aż 99% naturalnych składników!






Soczysta papaja - peeling do ciała  to delikatny i niezwykle pachnący peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu z papai i naturalnego cukru trzcinowego. Doskonale złuszcza i odżywia skórę, a przy tym jest bardzo delikatny i nie podrażnia skóry. Otrzymujemy tu efekt odmłodzenia skóry. Skóra staje się aksamitna i nawilżona.




Najbardziej po ciąży ucierpiały moje włosy, które są długie i rozjaśniane dlatego sięgnęłam po Grecką figę - ekspresowo nabłyszczającą maskę do włosów. Składa się ona z organicznego ekstraktu z figi i organicznego oleju migdałowego. Pielęgnuje ona włosy, sprawia, że są miękkie, delikatne i pięknie błyszczą. Dodatkowo włosy są nawilżone, elastyczne i łatwo je rozczesać. To taka bomba witaminowa dla włosów. Odżywkę nakładamy na włosy i po 2-3 minutach spłukujemy, dzięki czemu nie obciąża włosów i nie przetłuszcza ich. Moje włosy powoli odzyskują dawny blask.



Odżywka to nie wszystko, zmieniłam też po ciąży szampon. Teraz wybrałam Szampon uzdrowiskowy Dr Duta, który zawiera minerały z biosiarką. Wytworzony jest na bazie wody mineralnej siarczkowej z ujęcia "Zuzanna" w Busko-Zdroju. Szampon oczyszcza włosy i skórę głowy. Włosy zyskują blask i miękkość. Genialnie odżywia i wzmacnia cebulki. Po dłuższym stosowaniu, zauważyłam, że włosy są mocniejsze, mniej wypadają i przestały się łamać. Są wzmocnione i zregenerowane. Dodatkowo szampon ma działanie przeciwłupieżowe i przeciwłojotokowe.




Uwielbiam wszelkie peelingi, obok soczystej papaji w mojej łazience znalazło się Złuszczające głęboko oczyszczające mydło do ciała na bazie czarnego mydła Agafii. Zakochałam się od pierwszego użycia. Mydło ma kolor...czarny i ma właściwości głęboko oczyszczające, złuszczające i nawilżające. Usuwa obumarły naskórek pielęgnując jednocześnie nową skórę. Jest bardzo wydajny.  Jest to produkt ekologiczny odpowiedni dla wegetarian i wegan. Tradycyjna receptura i wysokiej jakości składniki sprawiają, że jest to kosmetyk który koniecznie trzeba mieć. Dla mnie jest to odkrycie i z pewnością na stałe zagości w mojej łazience!



W sklepie znajdziecie też płyn do higieny intymnej składający się w 98,5% ze składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera barwników ani kompozycji zapachowych. Jest to certyfikowany produkt wegański. 

Powiem Wam, że sklep BEE ma tak bogata ofertę kosmetyków, że ciężko się od niego oderwać. Spodobały mi się naturalne kosmetyki, bez chemii i już upolowałam kolejne produkty do swojej kolekcji:) Domowe spa? Czemu nie:) A to wszystko w zgodzie z naturą.


Wybierając kosmetyki zawsze stawiam na jakość, bo tak naprawdę jest to inwestycja w siebie samego i w tym właśnie sklepie to można otrzymać! Dobre kosmetyki, z naturalnych składników w całkiem fajnej cenie! Gorąco Polecam!



Bee.pl - sklep z ekologicznymi kosmetykami i zdrową żywnością