Hiszpańska lalka od Llorens Polska

Dziś must have dla każdej dziewczynki. Dla mnie jako mamy do tej pory dwóch chłopaków nastał piękny czas odkrywania z Klarą lalek. Sama jako dziecko nie miałam tej sposobności, mając samych kuzynów i sąsiadów wokoło było mi bliżej do karabinów i samochodów niż do lalek. Teraz nadrabiam. Długo szukałam lalki, która będzie piękna i wyjątkowa i tak trafiłam na Llorens Polska. Jest to firma która powstała w 1995 roku i jej produkty to gwarancja wysokiej jakości. Lalki produkowane są w Hiszpanii. Jest tu spory nacisk na naturalne kształty odwzorowujące dziecko. Właśnie takiej lalki szukałam. Jest piękna, wyjątkowa. Zakochałyśmy się w niej od pierwszego wejrzenia. Nawet Karol z Frankiem są nią oczarowani.
 

Nasza lalka jest przepiękna. Mierzy 42 cm i jest wykonana z przyjemnego tworzywa, które w dotyku przypomina skórę dziecka. Każda fałdka jest tu zaznaczona i realistycznie odwzorowana. Rączki, nóżki...no wszystko przypomina małe dziecko. Są takie do całowania:) Oczka...one też są bardzo realistyczne i te rzęsy. Bajka. Nawet mamy tu zaznaczony pępek. Nie jako kropkę, ale jest to wiernie oddany pępek. Jest to chłopiec...co komisyjnie stwierdzili Karol z Frankiem. Ja mogę tylko potwierdzić. Bardzo podoba mi się takie rozróżnienie na płeć. Jest to wielki atut tych lalek. Lalka ma piękne naturalnie wyglądające rumieńce i ta przecudna fałdka w brodzie - miodzio. Usta ma lekko otwarte i wyglądają na zwilżone. Wygląda jak dziecko. Naprawdę można się pomylić. 














Lala ubrana jest w białą czapeczkę z niebieskim pomponikiem, do tego ma szalik również z pomponikami i bawełnianą bluzkę zapinaną na zamek oraz niebieskie spodenki w kropki. Do kompletu ma białe przecudne skarpetki z pomponikiem i kokardką. Nasza lalka ma też smoczek z zawieszką. Klara jej go chyba bardzo zazdrości;) Lalka ma dodatkowo kocyk w środku wyścielony misiem, a od zewnątrz dzianiną. Na uwagę zasługuje tu jakość ubranek. Naprawdę są dobrej jakości. Bardzo podoba mi się możliwość dokupienia ubranek na zmianę.








Z racji, że cała lala jest z tworzywa można ją kąpać.  Oj będzie się działo! 


Przeglądając stronę internetową z lalkami Llorens Polska ciężko wybrać jedną. Bo każda jest piękna i kiedy już masz wrażenie, że wybrałaś idealną to patrzysz a tu jeszcze piękniejsza:) Jednak internet nie oddaje w pełni jakości, a ta jest mega! To prawdziwy sztos! Jestem zachwycona jakością, dokładnością i każdym malutkim detalem z jakim jest lalka wykonana. 




Polecam Wam, gorąco polecam. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent z okazji Mikołaja to nie czekajcie tylko wybierzcie dla Waszej pociechy hiszpańską lalkę od Llorens Polska. Będzie radość, będzie zabawa. Polecam! Dla mnie sztos! Nie spotkałam nigdzie indziej tak pięknej lalki!


Llorens.pl