Pamiętnik z kłódką - St.Majewski

Jako dziecko prowadziłam pamiętnik. Codziennie starałam się wpisać kilka słów. Mam je nadal...Karol też pisze dziennik, nie jako formę pamiętnika, a bardziej jako książkę. Dlatego w tym roku postawiłam na wyjątkowe prezenty pod choinkę - pamiętniki na kłódkę od St.Majewski
 

Jednak nie są to zwykłe pamiętniki.  To piękne zeszyty w pluszowej okładce. Każdy ma 96 stron. W środku są linie dzięki czemu dziecku łatwiej pisać i każda strona ma tematyczny obrazek. Pamiętnik jest na metalową kłódkę i są do niego dołączone dwa kluczyki. Podoba mi się opcja z metalową kłódką, bo posłuży na dłużej. Pamiętnik ma w środku zakładkę zakończoną pomponikiem. Każdy detal jest tu dopracowany. 





Karol wybrał sobie pamiętnik z psem. Piękny jest. Pies ma formę 3D wystające uszka i piękny ogon. Karol jest zachwycony. 






Franek z kolei ma pamiętnik z włochaczem. Tu mamy z kolei ruchome oczka, wystające rozczochrane włosy i buzie otwierają na zamek z głęboką kieszonką. 

Polecam Wam gorąco. Piękne pamiętniki, wykonane na najwyższym poziomie z pewnością ucieszą zarówno dziewczynkę jak i chłopca. Jest sporo różnych motywów do wyboru i z pewnością każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Jest to pomysł na niebanalny prezent pod choinkę.

 

Strona główna