Motylek wyklejany pianką kreatywną

 No to się zaczęło, Klara zaczęła tworzyć:) Ma z tego mega frajdę. Klara ma 21 miesięcy. Dziś powstał na szybko motyl, który jest jej dumą. Wisi na ścianie i każdemu pokazuje go i mówi dumna "ja". 

Do zrobienia motyla użyliśmy:

  • białej kartki, różowej kartki,
  • pianki kreatywnej,
  • taśmy dwustronnej, 
  • kleju,
  • nożyczek. 





Wycięłam na szybko motyla. Piankę podkleiłam taśmą dwustronną i wycięłam różne kształty. Odklejałam taśmę i dawałam Klarze do naklejania na motyla. Całość nakleiłam na różową kartkę.  Niby nic takiego, a frajda małej artystki nieziemska. Już drugi dzień chodzi i się chwali motylem:)

 

Będziemy teraz więcej wrzucać prac plastycznych. Chłopaki tworzą już bardziej po swojemu, a ilość tych prac przekracza moje możliwości czasowe do publikacji. Praca na etacie, trójka dzieci w tym dwoje w szkole...trochę uszczupla dobę.