Niezwykły klimat ze świecami od WOSK I KNOT

Uwielbiam świece. Lubię szczególnie późną jesienią i zimą zapalić świecę zapachową, usiąść z kubkiem herbaty i delektować się chwilą. Taki reset dla ciała i ducha:) Niedawno odkryłam wyjątkowe świece sojowe od polskiej firmy WOSK I KNOT. Świece sojowe to coś dla mnie całkiem nowego i coś co pozostanie u nas już na długo.  
 

Warto zaznaczyć, że są to całkowicie Polskie produkty. Świece wytwarzane są w całości ręcznie i produkowane w Trójmieście. Wykonane są z naturalnego wosku sojowego, a proces ich produkcji jest ekologiczny. Taki wosk nie wydziela żadnych toksycznych i niebezpiecznych substancji, jest wolny od GMO i w pełni biodegradowalny. Świece są w pełni wegańskie i żadne z produktów nie było testowane na zwierzętach. Dodatkowo producent dba o środowisko pakując swoje świece w ekologiczne opakowania. 



Świece są zapakowane w słoiczek z nakrętką lub w matowe szkło z drewnianą pokrywką. Każde opakowanie niezwykle oryginalne i klimatyczne.  W przypadku słoiczka to czas palenia 50 godzin, a w przypadku świecy w matowym szkle jest to 40 godzin. Czas zależny jest od pojemności:)

Często podczas palenia świec zapachowych z parafiną bolała mnie głowa. Mam straszną nadwrażliwość na zapachy i ku mojemu zdziwieniu tym razem mogłam delektować się zapachem bez żadnych uciążliwych dolegliwości! Wręcz przeciwnie czułam niezwykłe odprężenie, a w domu unosił się piękny zapach. Unosi się on delikatnie w powietrzu i cieszy na dłużej:) 

Bardzo fajnym dodatkiem do świec jest instrukcja jak je palić! Pierwsze palenie powinno trwać minimum 3 godziny, aż do czasu pełnego upłynnienia. Kolejne palenie nie powinno trwać dłużej niż 3 godziny, aby osiągnąć najlepszy efekt zapachowy. 

 




Na dobry początek zdecydowałam się na trzy zapachy. Szczerze gdybym Wam miała powiedzieć który jest mój ulubiony, to bym nie umiała. Każdy jest piękny. Teraz palimy pomarańczę...i jakoś od razu świątecznie zrobiło się w domu:)

Takie świece idealnie sprawdzą się jako prezent, który z pewnością ucieszy obdarowanego...albo po prostu można kupić dla siebie i delektować się chwilą;) Mam dla Wam kod rabatowy:) Na hasło: ania10 dostaniecie 10% zniżki na wszystkie świece z wyłączeniem aktualnych promocji. Kod rabatowy ważny jest do 31.12.2021 r.

Polecam Wam i żałuję, że nie mogę przez komputer przesłać zapachu;)


PASSION – świece sojowe Wosk i Knot

 świece sojowe Wosk i Knot