Opowiedz mi, Babciu - Moi Dziadkowie

Co prawda do Dnia Babci jeszcze troszkę czasu zostało, ale jako, że zbliża się zima i będzie więcej czasu to może taka książka stanie się ciekawym pomysłem na prezent dla babci pod choinkę? OPOWIEDZ MI, BABCIU to książka, którą kupicie na stronie Moi Dziadkowie.
 

Jest to wyjątkowa książka do przechowywania wspomnień. Już dawno chciałam po nią sięgnąć, ale zawsze czas był tą wymówką. Niestety książki nie uzupełni nam dziadek bo zmarł. Tym bardziej zależało nam, aby książka trafiła do babci. Jest to dla niej prezent, ale tak naprawdę to będzie piękny prezent dla nas i wyjątkowa pamiątka. 


W książce poznajemy babcię i jej wspomnienia od jej najmłodszych lat. Są tu pytania do babci na które ma odpowiadać. Może sama wspomnienia zapisywać, a może je opowiadać wnukom, którzy je spiszą. To też fajna forma i niezapomniane chwile razem. Pytania są przeróżne i myślę, ze dla babci tez będą fajnym czasem wspomnień i powrotów do pięknych chwil jej życia. Kto wie, może poznamy babci  od innej strony? Mamy tu tez miejsce na zdjęcia, można coś narysować. Bardzo podoba mi się tu to, że niby mamy pytania, ale jednak są to pytania otwarte i od babci zależy jak je dalej rozwinie. 



Album jest pięknie wydany. Twarda oprawa, piękna grafika i wysokiej jakości papier. To z pewnością książka na lata. Jestem zachwycona nią i gorąco Wam polecam! Usiądźmy, zwolnijmy, zatrzymajmy się na chwilę i powspominajmy, zamknijmy chwile i wspomnienia w albumie...tak, żeby były z nami na zawsze. 

Polecam ten album, naprawdę warto!