Zabawa kolorami z dwulatką - diy

Uwielbiam Action, a odkąd mam go koło domu jestem w nim regularnie. Jakiś czas temu kupiłam ludziki peg dolls i postanowiłam coś z nimi podziałać dla Klary w stylu "Montessori po kosztach";) 

Tak powstały najpierw kolorowe słoiczki i do nich odpowiednio ludziki. Słoiczki są po deserkach dla dzieci i na nie nałożyłam kolorowe balony. Ludziki pomalowałam farbami akrylowymi z Action. Docelowo będą jeszcze pomalowane lakierem bezbarwnym z atestem do zabawek dla dzieci, ale aktualnie poszukuję takiego:)



Kiedy Klara całkowicie się w taką zabawę wkręciła, to postanowiłam zrobić coś więcej.  Kupiłam w markecie budowlanym drewniane krążki do karnisza. Pomalowałam je farbami akrylowymi na te same kolory co ludziki. 


Ostatni element to plastikowe jajka, też kupione w Action w zeszłym roku, więc nie wiem czy aktualnie są w ofercie.  


Póki co bawimy się tak, że Klarze mówię jakie kolory ma połączyć, a jak sama się bawi to sama sobie segreguje.  Docelowo będą do tego zestawu zrobione karty pracy, które Wam tez udostępnię. Myślę, że powstaną z tego całkiem fajne układanki lewopółkulowe:)

 


Cenowo "zestaw" wyszedł grosze, a frajda Klary nieziemska. Dokupiłam jeszcze w Lidlu kolorową tęczę, którą też układamy do naszego zestawu:)