Ślimak z odbitej rączki

Ślimak, ślimak pokaż rogi;) Uwielbiam prace plastyczne podczas których odbija się rączki i stopy dzieci. Jest to piękna pamiątka na przyszłość, a dla dziecka fajne zobrazowanie jakie kiedyś mieli małe rączki:) Tym razem powstała praca zainspirowana pomysłem z instagrama, niestety nie pamiętam profilu.


Do zrobienia pracy użyliśmy:
  • bloku technicznego,
  • kolorowej kartki z nadrukiem,
  • kleju introligatorskiego,
  • ruchomych oczek, 
  • markera,
  • cekinów,
  • farb, 
  • nożyczek,
  • pędzelka i stempelka z gąbką.

Klara wymalowała sobie dłoń (i przy okazji całą rączkę i cześć bluzeczki) i była mega dumna, że zrobiła to sama...jak na dwulatkę przystało, wszystko chce sama;)


Następnie odbiłam jej rączkę na białej kartce z bloku technicznego i pomogłam nakleić wyciętą przeze mnie fasolkę z kolorowej kartki z wzorkiem. Domalowałam czułki i uśmiech, a Klara dokleiła ruchome oczka na kleju introligartorskim.


Następnie domalowała trawę, a za pomocą stempelka zrobiła niebo. Na koniec za pomocą kleju introligatorskiego nakleiła cekiny. Ja zawsze robię kropki z kleju, a ona na to nakleja cekiny, albo inne elementy.