Kodowanie z dwulatką i zabawa kolorami

 Uwielbiamy kodowanie, chłopaki się niemal na tym wychowali:) Teraz zaczynamy pierwsze próby z Klarą. Na pinterest znalazłam fajny pomysł z kodowaniem za pomocą kolorów gałek lodów. U nas temat mocno na czasie, bo Klara to lodożerca:) Powstała zatem bardzo na szybko pomoc:)


Do zrobienia tej pomocy użyłam:

  • blok techniczny,
  • klamerki,
  • wydruk wafelka od lodów,
  • nożyczki, 
  • tektura,
  • klej







Wycięłam wafelki od lodów, okrągłe kółka - gałki lodów mniejsze na karty z zadaniami i większe na klamerki. Wszystko nakleiłam i gotowe:) Jeden wafelek nakleiłam na tekturkę i to do niej Klara przyczepia klamerki zgodnie z wzorem. Wymaga to od niej skupienia, ćwiczymy kolory, a przy okazji to jest trening motoryki małej.

Kolory na zdjęciach trochę nie odzwierciedlają tych rzeczywistych. Mamy żółty, czerwony, niebieski, zielony i fioletowy.