Moje pierwsze zwierzęta - HarperKids

Akademia Mądrego Dziecka Wydawnictwa Harper Kids ma nowość dla dzieciaków w wieku 3-5 lat. Jest to seria książek „Pokręć kołem”. Klarze wybrałam „Moje pierwsze zwierzęta” bo to mała fanka zwierzaków wszelakich. Książka jest bardzo sprytnie zrobiona. Mamy 4 kola, które niejako „obsługują” całą książkę.
 

Poznajemy zwierzęta żyjące w gospodarstwie pod wodą, na sawannie, w Arktyce, w domu, w lesie równikowym, w lesie czy nad jeziorem. Na kocu możemy odszukać wszystkie zwierzaki, jakie mieliśmy znaleźć w książce. Właśnie tak, bo w książce czytelnik nie dość, że poznaje zwierzęta z danego miejsca, to jeszcze ma zadania i sam musi niektóre odnaleźć. W gospodarstwie kręcimy kołem, aby poszukać zwierzaka, który robi „kukuryku” oraz tego, które ma pióra. Gdy kręcimy kołem w okrągłym okienku pojawiają się zwierzęta i przestajemy kręcić, gdy odnajdziemy poprawną odpowiedź. Zwierzęta są tu podpisane, dzięki czemu dziecko nie tylko wykonuje polecenia na każdej stronie, ale tez poznaje zwierzęta. Super zabawa i mnóstwo ciekawostek. 




Grafika jest przecudna. Strony są lakierowane i bajecznie kolorowe. Brzegi książki są bezpiecznie zaokrąglone. Całość jest genialnie przemyślana. Czcionka jest zrobiona z liter pisanych, co też wyróżnia tę pozycję od innych. 


Gorąco Wam polecam tę książkę. Jestem w niej zakochana...i Klara też:)

 

HarperCollins