Zabawy kolorowym ryżem

Klara uwielbia zabawy ryżem, podobnie jak Karol kiedy był młodszy. Tym razem bawiłyśmy się z tackami z Action. Pisałam Wam o nich na IG, kupione za niecałe 8 zł w Action (kocham ten sklep, a odkąd mam prawie koło domu to jestem tam częściej niż w piekarni) super się sprawdzają do tego typu zabaw. Zabarwiłam ryż za pomocą barwników do jajek. Pisałam Wam o tym TU oraz za pomocą bibuły o czym pisałam TU. Klara dostała kolorowy ryż, łyżeczkę tacki i…bawiła się. Początkowo faktycznie powstał grzyb, ale potem to już był misz masz😊
 










Bawiła się też w przesypywanie, wysypywanie też😉 i tak kilka razy w ciągu dnia😊 Franio pozazdrościł i też dodał co nieco od siebie do tej zabawy tworząc liść😊

Polecam Wam, super zabawa, działania sensoryczne i ćwiczenie sprawności manualnej.