Laminbook dla dwulatki

Nieśmiało chwalę się naszym pierwszym LAMINBOOKIEM. Od dawna pomysł chodził mi po głowie, ale ciągle czasu brakowało. Wszystkie materiały ściągnęłam jako gotowce z Pinterestu. Dlatego tez nie udostępniam gotowego pdfa, bo po prostu to nie są moje materiały. Wpisując na Pinterest laminbook znajdziecie wielki skarbiec pomysłów i gotowców. 








Wybierałam te materiały, które zainteresują Klarę. To właśnie jest tu super, sami decydujecie co chcecie mieć w swoim zbiorze😊Jak już ściągnęłam materiały, wydrukowałam je i zalaminowałam – tu Klara bardzo pomagała. Następnie co trzeba było to wycięłam. Dodałam rzepy (samoprzylepne z Tediego oraz rzepy w pasku samoprzylepne z pasmanterii). Przedziurkowałam. Spięłam kółkami (allegro) i gotowe. Klara ma mega frajdę! Dzięki kółka jakie zastosowałam do spięcia mogę dowolnie dokładać, wyciągać i zmieniać naszego laminbooka jak tylko chcemy😊

Tak się nam spodobało, że będą kolejne:) Teraz powstaje na święta:)