Wydrapywanka - liść w wykonaniu 2, 8 i 12 latka

Dziś powstała u nas nieco jesienna praca (przynajmniej taki był zamiar). 
 

Do zrobienia pracy użyliśmy:

- gotowych kartek do wydrapywanek z Action,

- bloku do akwareli Action,

- farby akwarelowe z Bambino,

- wykałaczkę, pędzel, klej i wodę.

 







 

KLARA  - 2 LATKA


FRANIO - 8 LAT


KAROL - 12 LAT

Przygotowałam już gotowe wycięte liście z bloki do wydrapywanek. Można samemu zrobić (malujemy kredkami świecowymi kartkę i na to malujemy farbą czarną), ale odkąd odkryłam bloki z Action to wolimy gotowce. Dałam Klarze, Frankowi i Karolowi razem z wykałaczką do wydrapania co mają ochotę na liściu. Celowo nie powiedziałam jak ma praca wyglądać. Następnie na bloku do akwareli mieli zrobić jesienne tło. Na koniec przykleiłam liście i gotowe😊

Możecie zobaczyć, jak wygląda ta sama praca w wykonaniu 2 latki, 8 latka i 12 latka😊. Dawno wspólnie wszyscy nie tworzyliśmy…i chyba czas wrócić do tych naszych kreatywnych wieczorów…bo każdy miał sporo frajdy z zabawy.