Sarenka

Dzień bez pracy plastycznej dla klary to dzień stracony...nie wszystko ląduje na blogu, bo bym nic nie robiła tylko posty pisała. Dziś propozycja prostej pracy z sarenką, ale może na niej być cokolwiek, co w danym momencie mamy w temacie.

Do zrobienia pracy użyliśmy:

  • blok techniczny,
  • blok techniczny z czarnymi kartkami, 
  • szablon sarenki (wydruk z internetu),
  • farby,
  • brokatu - odkrycie Klary,
  • pędzel, wodę, klej.


 
Wycięłam Klarze z białej kartki pofalowany prostokąt. Klara kolorami nocnego nieba go miała pomalować. Fajnie tu wpasowały się brokatowe farby od Bambino. 





Kiedy kartka i cała Klara były już pomalowane, przyszedł czas  na brokat...tak jestem samobójcą, dałam 2,5 latce brokat, ale tylko dlatego, ze ten od Bambino miał kształt gwiazdek i wcale taki drobny nie jest. Choć powiem Wam, że nasza podłoga całkiem ładnie wygląda w gwiazdki...


Następnie obrokatowaną już kartkę, Klara nakleiła na czarną kartkę i powiedziała łał:) Dokleiła sarenkę i gotowe:)



Nieskromnie powiem, że fajnie to wyszło:) Szczerze jak myślałam nad pracą i Klara wymyśliła, że musi być sarenka to nie spodziewałam się, że tak prosto można tak fajną pracę stworzyć. Całą tu robotę myślę robią te pofalowane brzegi wymalowanej kartki.