Dinozaur nocą

Kolejną naszą pracą z okazji Dnia Dinozaura jest dinozaur nocą:) Klara uwielbia taką technikę. Nie jest trudna, a efekt ją cieszy. 

Do zrobienia tej pracy Klara użyła: bloku technicznego, bloku rysunkowego z kolorowymi kartkami, farb, nożyczek, ruchomego oczka,kleju introligatorskiego.








Klara zrobiła niebiesko, fioletowo, różowe tło. Następnie ja wycięłam jej postać dinozaura. Pocięłam 3 kolory kolorowego papieru na cienkie paski i dałam Klarze. Ona na tylną stronę naszego tła za pomocą kleju introligatorskiego nakleiła paski. Na koniec na naszą pracę dokleiłyśmy ramkę.


 

 

Zapraszam do polubienia naszego nowego fanpage KAROLOWAMAMA niestety po 10 latach utraciłam stary fanpage z blisko 23 tysiącami polubień:( 

Zapraszam też na nasz Instagram :)

 

Współpraca z Bambino