Malowanie XXL

Całkiem spontanicznie powstała na papierze Klara:) Zabawa była świetna, a mała artystka jest dumna z efektu. 

Do zrobienia tej pracy użyłyśmy: arkusz papieru, farby, pędzel, stempelki, naklejki piankowe zwierzątka, piankę kreatywną, nożyczki, ruchome oczka, pisak.  







Najpierw odrysowałam Klarę na kartce w skali 1:1. Klara farbami pomalowała swoje odbicie. Następnie kiedy już farba byłą sucha wycięłam całą postać i nakleiłam na czyste kartki. Domalowałam oczy, a Klara oczy, a Klara ozdobiła ubranie.  Na koniec nasza praca trafiła na ścianę ku wielkiej dumie małej artystki. 

Reklama marki Bambino

 

Zapraszam do polubienia naszego nowego fanpage KAROLOWAMAMA niestety po 10 latach utraciłam stary fanpage z blisko 23 tysiącami polubień:( 

Zapraszam też na nasz Instagram :)