Miś Panda

Ulubionym misiem Klary jest Panda. Nawet jej ukochana przytulanka to właśnie Panda. Tym razem nasza praca powstała z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Pandy Małej (21.03).

Do zrobienia pracy Klara użyła: Bloku z kolorowymi kartkami, białej kartki, bloku technicznego z czarnymi kartkami. farb, ruchomych oczek, nożyczek, taśmy malarskiej, stempla, kleju.













Wycięłam koło w białej kartce i za pomocą taśmy malarskiej przymocowałam do niebieskiej kartki. Klara białą farbą stemplowała koło. Odkleiłam białą kartkę i mieliśmy już głowę misia. Następnie Klara przykleiła czarne elementy, które jej wycięłam, ruchome oczko i różową farbą zrobiła rumieńce. Na koniec dokleiła liście i gotowe.


Reklama marki Bambino

 

Zapraszam do polubienia naszego nowego fanpage KAROLOWAMAMA niestety po 10 latach utraciłam stary fanpage z blisko 23 tysiącami polubień:( 

Zapraszam też na nasz Instagram :)