Wyprawka przedszkolaka - Bambino

Nastał ten czas, że nasza trzylatka od września pójdzie do przedszkola. Sama zainteresowana już nie może się doczekać, a ja cieszę się tym, że jest taka chętna. Nic nie zastąpi dziecku takich kontaktów z rówieśnikami w grupie, tych relacji, zachowań jakie daje przedszkole...oczywiście liczę się z chorobami, ale przerabiałam to już z chłopakami zatem jestem i na to gotowa:) Póki co cieszę się tym, że Klara rozpocznie super przygodę i kto wie może nawiąże przyjaźnie na całe życie. 
 


Klara widząc u starszych braci plecaki, sama chciała taki posiadać idąc do przedszkola. W zasadzie na ubranie na zmianę to dobre rozwiązanie dlatego sięgnęłam po sprawdzony produkt marki Bambino - Plecak przedszkolny FOX z motywem liska. Dobrałam do zestawu jeszcze piórnik i worek na strój sportowy. Piórnika nie będzie nosić, ponieważ w naszym przedszkolu składamy się na materiały plastyczne i panie zaopatrują w nie dzieci, ale chciałam aby miała piórnik w domu i mogła robić swoje karty z przedszkola kiedy będzie chora.
 







Plecak jest przecudny. Posiada 1 komorę główną, 1 kieszeń przednią która zapinana jest na włochaty suwak oraz 2 boczne kieszenie siatkowe idealne na butelkę z wodą. Przód plecaka pokryty jest pluszem, a uszka odstają. Jest to taka forma maskotki. Dodatkowo szelki są miękkie i posiadają regulację długości. Na nich i w innych miejscach plecaka mamy elementy odblaskowe. Plecak posiada też uchwyt do wieszania go, dlatego świetnie sprawdzi się w przedszkolnej szatni. Rozmiar jest idealny dla małego przedszkolaka - pojemność to 7litrów. Klara ma 104 cm i z pewnością ten plecak posłuży jej przez kolejne 4 lata przedszkolnej przygody! Wymiary plecaka to: wysokość 27 cm, szerokość 21 cm i głębokość 12,5 cm. 

Jeśli spodobał się Wam ten plecak, ale macie dziecko, które idzie do szkoły to jest też większa wersja o TU.

Ja nie miałam wątpliwości. Jak tylko Klara powiedziała, że chce plecak do przedszkola wiedziałam, ze mój wybór padnie na st.Majewski i serię Bambino. Mieliśmy już kilka plecaków tej marki i nigdy, ale to nigdy się nie zawiodłam. Plecaki są bezpieczne dla kręgosłupa dziecka, są pomysłowo stworzone, funkcjonalne i mają fajny wygląd. 




Jeśli chodzi o piórnik to do kompletu wybrałam Piórnik dwuklapkowy bez wyposażenia FOX. Piórnik podobnie jak plecak ma motyw liska, który jest pluszowy i sprawia wrażenie, ze jest to maskotka. Piórnik ma jedną komorę i dwie wewnętrzne otwierane klapki. W klapkach jest plan lekcji i tabliczka mnożenia. Można jednak tam włożyć dowolnie co się chce. W środku mamy miejsce na kredki, pisaki, gumkę, strugaczkę...czyli wszystko co niezbędne dla małego przedszkolaka czy też dziecka idącego do szkoły. Wymiary piórnika to: wysokość: 21 cm, szerokość: 14 cm i głębokość: 3,5 cm. Bez problemu mieści się w plecaku. W środku Klara sama wybierze sobie wyposażenie. Ostatnio spodobały się jej bardzo pastelowe kredki.


 

Do kompletu mamy tez Worek na obuwie FOX, który będzie Klarze służył jako worek na strój sportowy. Dzieci w naszym przedszkolu mają buciki w specjalnej półeczce, zatem nie ma potrzeby posiadania worka. Klara chodzi na zajęcia z piłki nożnej i taki worek idealnie nam się przyda na treningi. Worek jest solidnie wykonany, a sznurki po ściągnięciu tworzą plecak. 

Wszystkie trzy produkty, które tu Wam pokazałam są mega wysokiej jakości. Pięknie wykonane i funkcjonalne. Zerknijcie na stronę St. Majewski na pewno wybierzecie coś dla Waszych dzieci. Ja gorąco polecam. 


Współpraca z marką Kolorowy Świat Bambino.